INTREBARI DESPRE LIVRARE si RETUR

Procesarea și livrarea produselor durează în medie între trei și patru zile lucrătoare (spre exemplu, o comandă plasată în decursul zilei de luni va putea fi livrată cel mai devreme în decursul zilei de miercuri)
Astfel, în situația în care necesitați prioritizarea comenzii, ne puteți solicita acest aspect atât în observațiile comenzii plasate pe site, cât și printr-un mesaj pe Whatsapp, Facebook Messenger sau Instagram.

Începând cu anul 2023 putem prelua comenzi cu livrare în orice țară din Uniunea Europeana. Livrarea se face prin intermediul firmei de curier GLS, iar prețul livrarii va fi calculate ulterior in functie de tara de destinatie .

Deși Studioul de Broderie este un magazin exclusiv online, în situații excepționale, cum ar fi necesitarea urgentă a produselor, există posibilitatea de a preda personal produsele în București.
Acest tip de ridicare al comenzilor este posibil doar pentru Municipiul București, având punctul de ridicare în Sectorul 6 al orașului, iar doar comenzile achitate în prealabil prin transfer bancar pot fi ridicate astfel.

Din păcate nu livrăm în weekend, atât Magazinul „Studioul de Broderie”, cât și firma de curierat parteneră au program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.

Desigur, pentru finalizarea unei comenzi este necesar să ne oferiți numărul de telefon și adresa de e-mail pe baza cărora firma de curierat vă va informa cu privire la statusul coletului dumneavoastră.
Așadar, pentru o colaborare cât mai bună este necesar să ne comunicați informațiile cât mai complete și corecte. Ulterior împachetării produselor va fi generat un AWB pe baza căruia veți fi înștiințat printr-un e-mail din partea firmei de curierat GLS în cadrul căruia veți primi toate detaliile necesare urmăririi coletului dumneavoastră.

In momentul de fata toate comenzile plasate pe Studioul de Broderie beneficiaza de livrare gratuită oriunde în România, indiferent de valoarea comenzii. Aceasta facilitate este oferita datorita unei campanii aflata in desfasurare.

Toate produsele Studioul de Broderie sunt împachetate standard, în mod gratuit, într-o folie de protecție transparentă. Acestea sunt atent împachetate și au fundiță decorativă asortată broderiei alese de dumneavoastră.
În cazul în care doriți o împachetare cadou există posibilitatea de a selecta o cutie cadou pentru produsele comadate, valorea acesteia este de 20 de lei și puteți selecta acest serviciu extra în momentul confirmării comezii.

Nu este necesară crearea unui cont pentru plasarea unei comenzi pe site-ul www.studiouldebroderie.ro. La finalizarea unei comenzi pe site vă vor fi solicitate datele necesare pentru livrarea comenzii dumneavoastră.

INTREBARI DESPRE PRODUSELE PERSONALIZATE

Cea mai facilă modalitate de a plasa o comandă la Magazinul Online Studioul de Broderie este reprezentată de finalizarea unei comenzi direct pe site-ul nostru: www.studiouldebroderie.ro . Mai multe detalii referitoare la etapele plasării unei comenzi pe site-ul magazinului regăsiți în videoclipul acesta:

Există totdată posibilitatea de a plasa o comanda prin intermediul platformelor de socializare ale brandului Studioul de Broderie ( Facebook, Instagram, TikTok sau Whatsapp la numărul de telefon: 0773353063)
Ulterior plasării comenzii pe site sau a trimiterii mesajului pe relețelele de socializare, un consultant al Studioului de Broderie va prelua comanda dumneavoastră pentru a o finaliza.

Puteți comanda atât prin intermediul site-ului www.studiouldebroderie.ro prin selectarea produselor și menționarea personalizării dorite, cât și prin intermediul unui mesaj pe oricare dintre platformelor de socializare:

  • WhatsApp
  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok

După lansarea unei comenzi pe oricare din canalele menționate anterior veti fi contactat prin intermediul unui mesaj pe WhatsApp pentru confirmarea modelelor și a ultimelor detalii înainte de brodarea propriu-zisă a produselor personalizate comandate.
Doar ulterior confirmării din partea dumneavoastră că mărimile, designul, textul și culorile broderiei sunt în regulă, produsele comandate de dumneavoastră vor fi realizate.

În urma plasării unei comenzi, veți fi contactat de către un consultant pentru a confirma designul final ce urmează să fie brodat. Până în acel moment există posibilitatea de a aplica modificări asupra comenzii, în măsura în care respectivele modificări pot fi realizate.

Ulterior lansarii comenzii, veti primi mesaj pe conversatie pe whatssap unde stabilim toate detaliile acesteia, si unde, daca este cazul va puteti modifica modelul sau marimea.
Dupa confirmarea modelului final pentru personalizare, produsele vor fi personalizate prin broderie si vor fi livrate.

În situația în care ați omis/ greșit o informație comunicată la plasarea comenzii vă rugăm să ne comunicați acest aspect cât mai rapid pentru a modifica designul.
Fiind vorba despre produse personalizate, în situația în care ați confirmat deja consultantului designul final al broderiei, nu vor putea fi remediate erorile identificate ulterior.
În astfel de cazuri există situația achiziționării unui alt produs personalizat și crearea unui alt design conform noilor cerințe.

Puteți achita atât prin intermediul plății online cu cardul bancar sau prin transfer bancar, cât și prin intermediul plății ramburs la curier.

În situația în care optați pentru tipul de plată ramburs la curier:

Contravaloarea coletului va fi achitată în momentul în care reprezentantul serviciilor de curierat rapid va livra coletul destinatarului.

În cazul în care optați pentru plata prin intermediul cardului bancar:

În cazul în care la finalizarea comenzii prin intermediul site-ului www.studiouldebroderie.ro optati pentru metoda de plata intitulată „online, prin card bancar” este necesar să completați un formular cu informațiile solicitate despre cardul dumneavoastra, in pagina securizata a procesatorului de plati.

În ceea ce privește platile cu cardul de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure”, elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

Platforma de plăți securizate „3-D Secure” va ofera siguranta necesara, astfel ca aveti garantia ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este stocata sau transferata pe serverele procesatorului de plati sau pe serverele magazinului online. Datele sunt introduse in sistemele Visa si MasterCard.

În cazul în care optați pentru plata prin intermediul transferului bancar:

Un consultant Studioul de Broderie vă va contacta pentru a vă oferi datele necesare transferului bancar și tot acesta vă va îndruma spre a eficientiza această etapă din plasarea comenzii.